Tuesday 4 December 2012

Permulaan Ku di Laman Blog

Bermula Aku Di Blogger

Assalamualaikum pembaca sekalian :) terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk membaca tulisan2 blogger baru seperti saya :) nama diberi Asmafazira Binti Sukor... tarikh lahir 26 Januari 1995 !!! tempat lahir -> Hospital Umum Sarawak ... cukuplah ye sebagai intro heee heee :D mungkin saya tidak sehebat blogger lain kerana saya masih hijau dalam laman ini tp itu tidak bermakna saya tidak boleh menjadi hebat bukan :P hehhehehe... saya amat gemar membuat karya2 seni tapi yang peliknya saya pelajar aliran sains tulen di sekolah... sedikit info # saya baru je habis SPM :) merdeka!!! merdeka!!! merdeka!!! hihihihi! tak de maknenya merdeka bila terpaksa berpisah dengan sahabat2 yang sudah seperti belangkas dengan kita... hmmmm... nak buat macam mana bertemu dan berpisah adalah lumrah dunia :) okey okey okey! tak mahu jiwang2 sini!! hihihihi... saya seorang yg comel kerana tak berapa tinggi... hihihihi!!! 150 cm jer tinggi saya =( hampehhh!!! (jeles tau tengok orang tinggi) tp its okay sbb saya tak pernah terfikir nak jadi polis pun... saiz badan sederhana agaknya... tak gemok dan tak kurus kira ok lah yerrr :) mungkin sampai di sini sahaja tulisan pertama mengenai permulaan saya di laman Blog :) terima kasih ye sudi baca biapun agak boring!!! hihihihi... saya selalu terfikir apa yang saya akan jadi 5 tahun akan datang??? hmmmm??? tggu cerita saya yang seterusnya ok? singgah lah selalu ;)

No comments:

Post a Comment