Monday 10 December 2012

Atherna Roszelle Bt. Ramli

assalamualaikum pembaca sekalian =)

entri kali tok aku mok cerita pasal seorang perempuan yang bernama Atherna Roszelle dan lebih dikenali sebagai Abby =) orang nya secantik nama... betul tidak tipu punya!!! nya Islam tp bukan Melayu... dalam group SNAPH-T, nya merupakan orang yang ke 2 rapat dengan aku selepas Tiqah... nya tok really understanding friend lahhh... biapun nya x pnh memasuki alam percintaan tp nya boleh dikatakan arif dalam soal ya =) hebat bukan kawan aku sorang tok.. nasihat nya sangat bernas... and nya tok boleh di kira orang yang serba tahu.. tanyak jak benda nak kita x tauk nya konfem tauk!! ya lah atherna pun dirik.. hehheheheh.. kmk 2 mula rapat lepas perkhemahan Pendidikan Luar Sekolah Menengah tahun 2011... dekat sia kmk 2 lalui hari2 bersama dan nya lah yang jadi photographer kmk 2 Manchester Jeremy (my ex boy) <3  
ok ku mok cerita lok sikit pengalaman yang agak lawak mek 2 atherna time camping ya... hahahhhaa... 
ceritanya bermula begini...
pada tarikh 11 Julai 2011 hingga 15 Julai 2011, 4 org pelajar Smk Pen. No.1 telah terpilih untuk pergi perkhemahan ya dan semua keempat2 kmk org ya dari kelas yang sama... aku dengan atherna boleh dikatakan rapat lah time ya tp selepas balit camp ya mek 2 jadi lebih rapat agik... heeee =3 ok ok ok... tiba masa untuk pasang khemah kat santubong (tempat camp).. mek 2 pun rondeng ngn pelajar dari Kolej Abdillah mok tuka tempat sak mek 2 atherna dapat sama2... hahahhaha!!! akhernya!!!! khemah org lain 3 ke 4 org dalam ya tp khemah aku hanya mek 2 atherna jak!!! hahahahha.. tamakkkk!!! malam first camping ok jak mek 2 tido lam khemah ya ... selesa dohhh!! hahahahha.. tiba2 keesokan arinya time petang dh habis aktiviti, aku dengar bunyi mcm benda begerak2 dlm khemah mek 2 tp x pasti gilak apa kah benda ya.. dh malam nak tdo (kol 12 malam) bunyi benda begerak2 ya semakin kuat.. aku dengan beraninya angkat khemah and terus meremang bulu roma ku!!!! arghhhh!!! khemah mek 2 knk serang anai2!!! hahahhahahah... kesiannnnnn!!! mek 2 pun alu x pat tdo lam khemah and tpaksa numpang khemah org lain!!! hahahahahahah =P oleh org tamak lok last2 cmtok jadinya... dh la tdo dlm khemah sidak phriscila (kawan mek org) alu bepadat2 lah dlm ya tp aku lebih 'pintar' terus g tumpang tido kat dewan dh ya pagi ya knk anok 'Tuan' (nama gelaran pake faci camp) hahhahahahahh!!! lawak lawak lawak... tp keesokan harinya mek 2 dapat balit khemah ya sbb anai2 dah dapat diselesaikan... apa gik bepesta lah kmk 2 malam ya dan seterusnya!!! hahahhahaha...
Atherna seorang kawan yang amat perihatin =) nya selalu nasihatkan aku or brik semangat ngn aku waktu aku ditimpak musibah.. nya jenis terus terang... ya lah paling aku suka perangenya... nya x penah main cakap belakang sentiasa berterus terang... nya juak seorang yang x kedekut... berfikiran terbuka, suka kaco org, sik mudah mengalah dan agak nakal!!! hahhahaahah... nya tok selalu berebut laki ngn aku... semua nak aku nya maok kebas huhhh!!! heran juak aku leh nya tok bahhhhh -.- tp rasanya nya tok dh taken by someone bah =) hahhahahah...

atherna abby roszelle
kacak nak... aok nya nang kacak mcm cina jak upa... mun time nya x pake tudong memang org ingat nya cina...ku sayang mpuan ya!! hahhaahha... mek 2 tok sebenanya anto dalam kelas!! time math ngn add math bukan ada belaja tp plh projek dirik pun kat blkang kakya mun cikgu phang dtg alu cpt2 mek 2 ambik buku eksen2 salin!!! hahhahahaha... kakya time Bm pun sama... dak lain mlh kerja mek 2 begosip kat depan... hahahhaha... bes dooo... tp nak time dh dekat nak SPM ya kmk 2 berubah jadi budak rajin sedunia~ alahaiiii!!! hahhahaha... tauk ada word tok time mek 2 molah kerja cikgu berik 'ujan ari kelak ngga ta 2 mlh kerja ngn belaja' ahhahhahhaha!!! rindu eh suasana time ya... pengalaman pahit mek 2 pabila terkantoi niru!!! hahahahha... yang aku bengap gilak salin bulat2 jwpn sejarah nya phl!!! dh ya add math gik kantoi!!! hahahahhaha... kmk 2 mlh teamwork bah tp aku tok SIKALAK niru ne ndak ku salin bulat2 lepas ya alu lah kantoi... haahhahah... muka aku sekejap pucat sekejap biru jak bila di soal siasat... hahahahha... gaok oh mek 2?? itulah kenangan namanya!!! hahhahaha... syg atherna ketat2!!! jgn pnh lupak kmk k?? mun ktk lupak kmk, ktk gerek anak asli!!! hahhahahahah!!! tq sudi membaca... goodnite and salam..=3

No comments:

Post a Comment